Agility- En livsstil

Living the dream

Bäst jag skriver de jag tänkt innan jag glömmer

Kategori: Allmänt

De har fötts lite nya kalvar nu på jobbet och jag är käär. Igen. De är 3 st som är så underbart fina! Om jag skulle haft kor så skulle jag ha köpt dom.

I torsdags så va jag ju på bio och såg American pie: Reunion. Jag säger bara: aaawesome. Som alla andra American pie filmer!

I fredags så gick jag promenad på hundarna och andreas följde med. Mötte 2 hundar varav 1 lösspringande som dom inte hittade! Och den sa dom va aggressiv mot andra hundar. Gr8! Men tillslut så fick dom tag på henne och vi gick förbi. Andie skällde ett par gånger, men hon har blivit så mkt bättre! Jag vet vad jag ska göra nu lix. När vi hade kommit föbi 1 meter typ så släppte jag Keenay direkt. Han är så grym min prins!

I går... vad fan gjorde jag igår!? Just de! Katja och jag gick runt Kroxås med hundarna. Alla lösa den största delen och de gick awesome! Inte så mkt mer att säga om de. Va ute i ca 1½ timme.

Idag har jag varit ute nästan hela tiden med hundarna. Förstå fodrade vi Lillan och Heidi och sen va vi nere i sommarhagen och lekte. Släppte in alla utom Keenay för tränade med honom. Idag bara förstog han. De sa klick! han satte sig ner självmant varje gång jag stannade! Så roligt när man ser framstegen! Han är även duktig på att stanna. Både liggande och sittande. Är så stolt över min bus!
Har jag sagt att agilitykursen börjar den 15 april oxå? så 1 vecka kvar bara! Längtar!
Efter Keenayträningen så lekte han och jag med pinnar och hans älskade fotboll. Sen fick de andra komma ut och vi gick ner till sommarhagen igen och Keenay badade i ån och de andra ville bara doppa tassarna.
Jag har tagit in asmycke ved också! Skönt att ta in mkt, men de e så tråkigt...
Lägger in en bild på världens finaste Kharma sen oxå =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: