Agility- En livsstil

Living the dream

vallkurs

Kategori: Allmänt

Ja, den blev inställd pga kyla. Riktigt tråkigt men vi kör på när de blir varmare! Tyckte dock att hon kunde säga de INNAN jag åkte 35 mil. Aja, han är ändå egentligen lite för ung för att valla ännu så de kanske va bra? Längtar tills han är 1, men framförallt tills vi har flyttat!! När jag åker upp så känner jag mej hemma. Fast de som är konstigt är att jag känner mej varken hemma hos pappa eller sam. Hos pappa är de så stelt och sam kommer med hintar hela tiden om att de inte är mitt hem. Tråkigt att han känner så, även om de är så.

I helgen så har Keenay skött sig exemplariskt! Jag verkligen älskar den här hunden!! Han lekte med en liten parker hund hos pappa. Men den hunden va så himla på och lät Keenay aldrig vara. Hatar, verkligen hatar människor som inte kan uppfostra sina hundar! Keenay sa ifrån flera gånger men den lille lyssnade ju inte ens... och hunden lyssnade inte på ägaren heller. Men de va roligt när dom va ute och lekte iaf tyckte Keenay.
Sen hälsade vi på Demie och hennes nya Fergus. En bordercollie på 1½ typ. En hund med riktigt mkt energi! Vilket min skithund såklart tyckte va läskigt. Men de gick bra utomhus och de började leka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: