Agility- En livsstil

Living the dream

I dont know what to do...

Kategori: Allmänt

Jag har ju 2 baggar, Anzgar och Putzy, 4 och 2 år. Fyller i april så snart 5 och 3. Men vi ska ju flytta och jag kan inte ta med mej dom. Eller kan kan jag, men jag vill inte. De blir för jobbigt, även om jag älskar dom. Putzy är inte direkt vänligt längre, han är för mkt får. Men Anzgar stångas sällan.
Jag har lagt ut annons på dom, men jag menar vem vill ha 2 oreggade baggar? Precis, ingen. Så ska jag avliva dom? De känns ju inte så snällt, men å andra sidan så är nog de bästa. För dom. Dom vill gå med hästar och ha sina rutiner. Bli gosade med och så. Och vem annan än jag vill gosa med opålitliga baggar? Noone, i guess.

GlennAnzgar och Putzy <3

Putzy 3 månader gammal på bilden.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Jag hade nog låtit dom somna in, även om det är ett jobbigt beslut.

    MEN då vet man vart dom är och att dom har det bra.

    2012-01-08 | 20:39:34
  • Marielle säger:

    Jaa, precis. Jag vill veta vart dom hamnar och har de bra resten av livet, och de får får sällan de. Tyvärr.

    2012-01-09 | 12:20:16

Kommentera inlägget här: