Agility- En livsstil

Living the dream

Rigo

Kategori: Allmänt



Rigo är mammas hund. Han är en korsning mellan sibirian huskey och labrador. En dag när jag va i skolan så ringde mamma mej och frågade om jag kunde vara hennes backup om hon köpte en hund. Självklart svarade jag. Och hon hade nämligen blivit erbjuden en hund från hennes arbetskollega. Hon skickade en bild på honom till mej och han va så fin så jag frågade när han skulle komma. Samma helg så åkte mamma med honom till mej. Jag hade honom den första veckan. Sen hämtade mamma honom igen.
Han har tidigare bott hos en missbrukare som misshandlade honom. Så han va rädd i början. men han blev bättre snabbt, men han kommer aldrig att bli bra. Han är född 04 så han är 7 år nu. Mamma bor som sagt i tanzania och jag passar Rigo så han är som min.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: