Agility- En livsstil

Living the dream

Sålda?

Kategori: Allmänt

Har städat kök och 2 hallar idag så nu är de finfint! Snart så kommer de en familj tror jag de va och kollar på Enya. Hoppas dom vill ha henne och då tar med sig henne på en gång! Imorgon så kommer de yttligare en familj och kollar på Estelle. Hoppas dom gillar henne och tar med sig henne på en gång också. Tror dom skulle trivas som ensamkatter även om de har levt med många katter hela livet. För om de e ensamkatter så får de ju all uppmärksamhet själva och dom gillar uppmärksamhet. Tror Ivar kommer sakna dom, men han har ju iaf Elis kvar. Tills hon blir såld iaf. Sen har han Cassandra och Arwen. fast dom är inte särskilt trevliga mot andra katter. Menmen han klarar sig.

Vi hade ju Esteban, pappan till Enya, Estelle och Elis, men han har varit borta i flera veckor och så gör aldrig han. Så vi tror han har blivit påkörd =( Men ett litet hopp finns fortfarande om att han kommer hem. Om han inte kommer hem så kommer vi bara ha 3 katter när vi har flyttat. De kommer bli väldigt tomt, eftersom vi har haft 7 katter innan. Fast de blir ändå skönt, för då kan man ge de mera uppmärksamhet. Eller jag klappar ju ändå bara på min katt, Cassandra. Jag är ingen kattmänniska. Jag är en hundmänniska.
Som mest så har vi haft 10!!! katter. Cassi, Arwen, Esteban, Ella, Greger, Estelle, Elis, Enya, Eleonora och Edgar hade vi samtidigt då. Eleonora och Edgar såldes som kattungar, Ella och Greger blev påkörda och nu är 3 till till salu. Aja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: