Agility- En livsstil

Living the dream

=D

Kategori: Allmänt

Dagen började me en promenad med hundarna. Tog rundan i skogen och alla fick vara lösa utom Kharma. Litar inte på henne i skogen. Alla va awesome!
Sen när jag kom hem så lekte jag endel med Keenay och sen gick jag in och då somnade alla på 3 sekunder så jag kollade på Greys, 3 avsnitt. Greys är så aaaawesome!!
När klockan blev 15.30 typ så började jag med tårtan. Cassi fyller ju år så! Sen kom katja hem 1 timme senare och då åt vi tårta och sen gicck vi ut med hundarna. Samma runda som jag gick innan, men baklänges. Alla va lösa utom Kharma igen. Den här gången drog Rigo långa rundor. Inte bra! Men han kommer alltid iaf. Han har blivit sååååå mkt bättre! Innan kunde han inte ens vara lös så lix.
I slutet så är de en åker och där släppte jag Kharma så hon fick springa av sig. Hon och Keenay drog som dårar! Rigo va skittrött och bara lunkade omkring och Andie letade såklart råttor!
Sen kopplade vi och gick över vägen och in i sommarhagen där dom fick springa lite till. Sen in och nu sitter jag här. ska snart göra mat -.- booooring!

Har jag någonsin sagt att jag älskar mina hundar?!
De gör jag iaf <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: