Agility- En livsstil

Living the dream

Fullt upp typ

Kategori: Allmänt

Vaknade av att Keenay skällde. Han är så mesig och rädd för allt så jag vände på mej och somnade om. De skulle jag inte ha gjort för när jag väl gick upp typ 1 timme senare så kollade jag ut över hundgården och där stog Hamna! jag klädde på mej och gick ut. De va Hamna och Heidi som hade rymt. Jag hämtade en grimma för att ta Hamna men de gick ju inte. Han va överlycklig över att springa i sommarhagen! Han skrek och sen kutade han och sen skrek han igen och Heidi efter. Jag menar som va ju ändå instängda så jag lät dom vara. Jag puttade ut en bal i hagen istället. Fatta stark jag ääääääär!!! Den vägen typ 300kg! Jag puttade och puttade. De tog sin tid men de gick iaf. Så nu har dom fri tillgång.
När de va klart så kollade jag var rymlingarna va och de hade ställt sig vid grinden till vinterhagen så jag gick och öppnade och de gick in igen. Antar att de va nöjda efter att ha sprungit så mkt!
Sen gav jag dom vatten och tog in 2 kärror ved.
Efter frukosten så gick jag ut med hundarna. Hittade en ny väg! en traktorstig. Andie och Keenay va lösa.
När jag kom hem igen efter lite mer än 1 timme så hade Katja kommit hem och efter 20 minuter så gick vi ut med hundarna igen. Va ute i kanske 1 timme.
Jag gjorde mat sen städade jag mitt rum, vilket verkligen behövdes... Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här.
Jobb imorrn. Skulle vilja ha en till sovmorron. Menmen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: