Agility- En livsstil

Living the dream

När man förlorar någon...

Kategori: Allmänt

... så inser man ofta hur mkt den betydde. Därför ska man ta vara på de man har. Och precis de gör jag. För jag har de bästa!

Igår va första gången Keenay badade i sjön! De glömde jag skriva.. Han va tveksam i för man såg inte botten. Men de andra stog en bit ut i vattnet så han gick ut efter lite gnäll. Väl ute så va de de roligaste han gjort såg de ut som! Jag kastade lite pinnar till honom oxå som han hämtade med glädje =D

Idag har vi cyklat han och jag. Cyklade enbit på vägen och där får han vara kopplad. Han är så duktig! Sprang med slakt koppel hela tiden! När vi kom till grusvägen så fick han va lös. Vi cyklade på en stig genom skogen och förbi en lite damm där vi stannade och kastade lite pinnar. Han tyckte de va skönt att dricka lite och svalka sig =)
Sen va de raka vägen hem. kopplad sista 50 metrarna då de är en stor väg. Superduktig! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: