Agility- En livsstil

Living the dream

Sommartider

Kategori: Allmänt

Inatt blev de sommartid! =D Finally!

Igår gick vi på en lååång promenad med hundarna Katja och jag. När vi kom hem och hundarna hade vilat nån timme så va andie halt på vänster fram.. Hon va halt i några timmar, tror de nån led som spökar.

Idag gick vi i ca 1½ timme kanske och när vi bara har några 100 meter kvar så möter vi nån så vi ropar på hundarna som kommer direkt och vi kopplar dom. Gubben fortsatte hela vägen fram till oss och sa " ha dom inte lösa, de e rena barnstugan i skogen nu". Som att vi lät hundarna äta djur i skogen typ. Jag sa att vi har 100% koll på dom, annars ahde vi inte haft dom lösa i skogen. Han bara jaja, du tror de ja. Jag vet sa jag och sen gick han.
HATAR när folk ska lägga sig i! Han såg ju att hundarna lyssnade på mej. Alla 4 kom direkt när jag kallade på dom.
Glädjedödare!!!!

Hundarna <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: