Agility- En livsstil

Living the dream

Svar på tal

Kategori: Allmänt

Fick en fråga om hur många djur jag har och här kommer svaret. 5st.

Nu har jag bara 5 djur. För mindre än ½ år sen så hade jag 8st. Kan skriva lite om dom =D Älskar att skriva om mina vackra =D

Cassandra Hon är mitt äldsta djur. Hon fyllde 11 den 3 mars i år. De är sjukt hur snabbt tiden går!


Cinderella Andorra Hon är mitt näst äldsta djur. Hon blir 9 den 9/8 i år. Kommer ihåg de som igår när jag såg henne första gången. Jag fick henne av mamma, de blev så. Andie valde mej.


Murmästartorps Kharma  Hon blir 6 år den 24/8 i år. Första gången jag såg henne så satt hon brevid sin uppfödare totalt livrädd. 10 månader gammal va hon då. Vi klickade inte riktigt direkt utan de tog några dagar innan jag förstog hur underbar hon är. Jag räddade hennes liv och jag älskar henne. Att se henne ta i allt vad hon har när hon springer är fantastiskt att se!


Keenay Han är min framtid. Han blir 1 den 1/4 i år. Vi ska gå våran första agilitykurs i vår! Jag har stora planer för honom. Vi ska tävla både agility och lydnad. Vi får se hur han är i vallningen. Han är allt jag vill ha i en hund. jag kan fortfarande inte fatta att jag köpte honom genom att titta på en bild. 1 bild dessutom. Jag blev kär kan man säga.


Sist men absolut inte minst är Hamna Noma. Han blir 2år den 20/11 i år. Känns jättetråkigt att behöva sälja tillbaka honom. Har inte så mkt att säga om honom mer än att jag älskar honom.
Jag har inte laddat upp en bild på honom på bloggen och internet är suuuuupersegt just nu så ni får en bild på honom när internet är snabbare igen. Han är iaf en stut! En kastrerad tjur för er som inte vet vad en stut är.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Underbara djur.

    2012-03-28 | 09:53:39

Kommentera inlägget här: