Agility- En livsstil

Living the dream

Thats what makes you beautiful

Kategori: Allmänt

Igår gick vi på promenad. Kharma, Andie och Keenay va lösa hela tiden. Rigo va jätteduktig! Han har börjat fatta att man inte mååååste gå allra längst fram och smygdra i kopplet hela tiden! Skitduktig! Vi gick i princip bara i skogen från början till slut och dom älskar de!

Idag har jag tränat att gå igenom tunneln med Keenay. De tog 3 minuter för honom att fatta! så smart hund! ska bara lära in komandot oxå. Han tyckte iaf att de va askul! De andra 3 gick igenom några gånger oxå, fast de kan ju sen innan.
Sen gick jag Andie och Keenay till paddocken och jag satte upp en 50 cm hinder och sa åt Keenay att hoppa några gånger. Han är så duktig så!

Läääääängtar tills vi kan gå kurs i både agility och vallning!

Kommentarer

  • Marie säger:

    När börjar agillitykursen och vart kommer den vara?



    Vore kul att träna det med min hund också.



    Jag är imponerad över att du kan lära dina hundar alla dessa tricks.

    2012-03-08 | 07:45:21
  • Marielle säger:

    Jag ska gå agilitykurs under sommaren, om jag hittar någon då. I södertälje.

    De är bara att söka in till din närmaste brukshundklubb =D Vad har du för hund?

    Har du nån blogg eller nått?



    Åh vad roligt att höra! Tack =D

    2012-03-13 | 19:45:38
  • Marie säger:

    Jag har ingen blogg tyvärr.



    jag har en blandrastik.

    2012-03-15 | 18:29:44

Kommentera inlägget här: