Agility- En livsstil

Living the dream

De hände endel idag

Kategori: Allmänt

Idag har de hänt endel saker.
Dagen började med jobb och sen hem och äta frukost. Katja åkte vid 11.45. Vid 12.30 ungefär så kom de någon och hämtade min sadel som är till salu. Hon ville prova den. Tyvärr passade den inte så får hem den imorgon igen.
Direkt efter de så kom Jonas och hämtade Rigo. Han ska ha honom till måndag.
Men! Vet ni att innan de, asså efter frukosten så ringde jag till posten i södertälje. Har fått svar på min sommarjobbsansökan dit och de stog att jag skulle ringa. Jag ringde upp och han sa att de håller på att planera sommaren nu och jag berättade lite om mej själv. Han skulle ringe upp senast på tisdag. Men efter bara några minuter så ringe han och sa att han vill anställa både mej och Katja hela sommaren! Skitbra och jätteskönt att ha jobb klart iaf! Nu är de då bara ett hus. Katja åker upp imorgon och kollar på ett torp som låter jättebra. Hoppas! Hoppas!
Jag stannar hemma för att de ska lämna sadeln på fm och på em så kommer de några som har köpt höhäcken! Ännu en skitbra sak!
På söndag så tänkte jag åka och träna agility =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: