Agility- En livsstil

Living the dream

Nu är de den 25 IGEN!

Kategori: Allmänt

Tiden går så sjukt snabbt! För fort. De känns som att jag nyss stod där med ditt huvud i min famn och grimskaftet i min hand. Nu hänger både grimman och grimskaftet på väggen i mitt rum. Och du ligger i en urna som står på hyllan. Hyllan som är gjord för dej. Alla bilderna runt urnan är på dej. Jag behöver inte bilderna egentligen för jag kommer ihåg dej ändå. Varenda hårstrå på din kropp från topp till tå. Din långa, tjocka fina svans. Endel av den ligger på urnan i en fläta.
Just nu håller jag på att sälja alla dina saker. Allt urom grimman och grimskaftet på väggen och ett träns som oxå hänger på väggen. De är och förblir ditt.
De har nu gått 6 månader. 182 dagar utan dej och jag gråter mej fortfarande till sömns många nätter.

Cause I got time while he got freedom.

You took my heart my angel. Diablo<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: