Agility- En livsstil

Living the dream

Veckan som gått

Kategori: Allmänt

De har hänt endel i veckan.

I torsdags så va de agilityträning. De gick suveränt! Tränade på gungbrädan och långhoppet. De va inga problem. Nu har vi gått igenom alla hinder så nu ska vi bara träna så allt sitter ordentligt.
Jag fick träna på en bana efter träningen som bestod av hopphinder, rakt fram balans, rakt fram hopphinder, höger helt om hopphinder, vänster helt om A, höger helt om hopp hinder, rakt fram hopphinder, rakt fram hopphinder, rakt fram böjd tunnel, snett till ahinder.
Jag fick många tips om hur jag skulle förflytta mej genom banan och när jag gjorde som han sa gick de jättebra! =D
Vi fick se när han hoppade runt lite med sin hund. Vilken energi han hade! Keenay blev alldeles lycklig och stod på bakbenen och ylade... haha =D

På fredagen så kom Anders och hämtade Heidi vid 10. Kärlek vid första ögonkastet! Lillan skulle hämtas senare så hon fick va själv några timmar, men hon bryr sig inte så.
Sen gick jag och Katja med hundarna.
Sen kom Tina och hämtade Lillan. Hon köpte även alla schabrak, hinder och lite annat. Skitbra! Lillan stod så snällt och väntade i transporten medan vi packade på andra sidan av transporten. sen begav dom sig och nu finns de inga hästar här längre.
Känns tomt. Jag saknar honom.
Cyklade på kvällen med Keenay.

I går (lördag) så åkte drog jag till nbk och tränade hundar. Katja ville följa med så vi tog med oss alla hundarna. Jag tränade på samma bana som i torsdags med alla och de gick så bra så. Andie tycker de är grymt kul! Så synd att hon är aggressiv. Men de e ju vårat fel så.
När vi kom hem så cyklade jag med Keenay runt Kroxås. Vi träffade alla på Kroxås ochd e va tydligen sjuka.. Hoppas de e friska på måndag iaf.
Sen vidare och då träffade vi Melander. Tilda, deras labbetik löpte så dom fick inte hälsa. Men jag behövde inte koppla honom ens =D Så duktig.
sen hem och vila och kolla på film och sen trickträna med alla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: