Agility- En livsstil

Living the dream

Oh what did u do?!

Kategori: Allmänt

Jag betalade nyss väldigt mkt pengar!
Jag köpte
1 tävlingtäcke till Keenay
1 lektäcke till Keenay
1 jacka utformad för agilityförare till mej
1 termobyxor för agilityförare till mej
Och! Och mina vänner
HUNDDAGISUTBILDNINGEN!!!!!!!!
 
Nu jävlar ska här pluggas. Den är 2veckor - 3 månader lång. De beror på hur snabb man är och jag ska plugga satan! Vill verkligen de här.
 
Men nu kan man ju säga att jag e FATTIG!
Menmen, worth it! =D
 
 
 
Idag är de 10 månader sen jag såg honom vid livet sista gången. 10 månader sen jag rörde hans päls, drog fingrarna genom hans svans. Kände hans andetag mot min kind, kände hans hjärtslag.
10 månader går fort. De känns som jag stog där med hans huvud i min famn för bara nån vecka sen.
Nu står han på min sängbord. I en urna.
Jag kommer aldrig att glömma honom. Aldrig.
 
De skulle aldrig ha blivit vi om mamma hade bestämt sig föratt köpa ponny till mej. Om vi hade letat annonser och så så hade jag inte ha valt dej. Jag skulle ha valt en tävlinghäst, vilket du inte var.
Du va den ingen ville ha.
Men nu skulle jag inte få en ponny. Men på nått sätt så blev de så ändå. jag träffade dej. Blev kär.
Men mamma sa att han va för farlig tills vi en dag stog i stallgången. Du, jag och mamma och jag sa 
"mamma, jag vet att han aldrig skulle skada mej."
 
De va de som fick mamma att köpa honom. Hon va livrädd för hästar då, men på nått konstigt vis så litade hon på dej när du va med mej.
 
Och jag hade rätt. Du skadade aldrig mej. Du fanns alltid där för mej. Alltid.
Jag skulle ha köpt en tävlingshäst, men istället så fick jag en bästa vän. En vän jag aldrig glömmer.
 
Diablo <3 the one and only.
1993.01.01-2011.11.25
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: