Agility- En livsstil

Living the dream

Agility

Kategori: Allmänt

Som vanligt funkar inte appen så e lite off.
 
Äntligen, efter månader av väntan så skickade de ut bekräftelsen på att jag kom med på agilitykursen. Men självklart så har de lagt kursen samma dagar som rallyn, iaf 2 gånger. Rallyn går ju på onsdagar och de 2 första agilitykursdagarna kommer att vara på onsdagar så de krockar 2 gånger. Men sen är de iaf måndagar. Men eftersom jag har gått kursen förut och vet att både jag och Keenay igentligenb är för duktiga för den så kommer jag nog att hoppa över de 2 första gångerna för att de är ändå mest bara att se vad alla kan då. Så går jag klart rallyn.
Men kurserna är ju på samma klubb så kan ju gå imellan om de skulle vara så.
 
Planering april.
17- rallylydnad
22- Veronica Bache agilityträning
24- rally/agilitykurs
28- agilitytävling i botkyrka
29- Veronica Bache agilityträning
 
Längtar! Det kommer att bli helt awesome kul! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: