Agility- En livsstil

Living the dream

Blogg.se är lite cp när man ska ladda upp bilder menmen...

Kategori:

Har haft en asrolig helg! Cecilia var här och vi gick i alla affärer i kungens kurva och sen på bio igår. Jag köpte fotbollsskor. Skitsnygga!
Köpte även en bollslunga och lite annat smått. I fredags så kom min agility väst som jag ska träna och tävla i. Skitnöjd är jag. Fick även hem ett paket från hm med massa kläder.

Idag åkte Cecilia hem och jag fick lust att träna agility. Snön är nämligen smält på agilityplanen! Så smsade Tina och hon kunde också så vi träffades på klubben.
Vi plockade fram till en liten bana som bestod av 5 hopphinder och slalom. Han var jätteduktig och han blev väldigt nöjd. Han har blivit så lyhörd och vi ser fram emot kursen. Även om det bara är en fortsättningskurs. Är nästan säker på att vi kommer med för såg på hemsidan att det finns platser kvar så.
Hoppas den är på rätt dag bara så den inte krockar med rallylydnaden.

Vi tränade även lite rally och även det var han duktig på. Älskar dagar när allt bara flyter på.:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: