Agility- En livsstil

Living the dream

Omg

Kategori:

Anmälde oss nyss till våran allra första rallylydnadstävling! Kommer bli riktigt roligt och spännande. Jag är nervös redan nu! Undra hur det ska sluta, hahaha! :)

Igårkväll så gick jag med mina fina till rastgården. Där träffade vi en så grymt äckligt fet hund! Kunde knappt gå ens. Men innan jag hann säga ens hej så sa hon att de hade ett mat och motionsschema från veterinären. Bra! För det där va inte snällt.
Sen gick dom efter ett tag och då kom det en amstaff\rottis. Hane 1,8 år. Han och Keenay muckade vänligt med varandra. Och Harley som han heter försökte mucka med Kharma fast hon sa ifrån ordentligt så det va inte kul sa Harley.
Någon timme innan vi gick dit så badade jag Kharma med svartschampo för att få mer glans på henne. Hon har så grå päls när hon fäller. Så när vi hade varit med Harley i någon timme så började kharma att frysa fast hon hade vintertäcket på sig. Men vi gick hem då iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: