Agility- En livsstil

Living the dream

Rallylydnad

Kategori:

Igår var det kurs! Vi tränade på de sista skyltarna och shit! Han är bättre än jag trodde.
Han gjorde klockrena lägganden under gång och klockrent stå från sitt, vilket vi aldrig ens har tränat på hemma. Riktigt kul. Till nästa gång ska vi göra egna banor och då använda de skyltar som man själv tycker är svårast. Jag och Keenay måste träna på alla moment som innehåller koner. Han förstår inte riktigt vad det går ut på. Han tycker nog att det är för lätt för han försöker komma på något svårare. Han tror att han ska nudda konerna med nosen eller nått, så jag måste bli bättre på att vägleda honom.

Nästa gång börjar även agilitykursen! Äntligen! Jag får typ gå mellan eller något. Tänkte försöka gå igenom rallyn snabbt så jag hinner vara med lite på agilityn iaf.

Nu är jag förresten klar med utbildningen! Nu ska provet bara rättas och Gud vad nervös jag är! Tänk om jag inte blir godkänd!:(

Imorgon så åker jag och hundarna på en minisemester. Ut på landet till Tina ska vi hela helgen. Landet in my <3

Bilder på det bästa jag har

Kommentarer


Kommentera inlägget här: