Agility- En livsstil

Living the dream

Tävlingsutrustning

Kategori: Allmänt

Tillbehörsfreak som jag är så kan jag även berätta att jag totalälskar att matcha utrustning också.
Det här har jag just nu.
*Grön/svart halsband med silverspänne
*svart läderkoppel med silverspänne
*grönt/svart rutigt fleece täcke
*gröna bajspåsar hahah!
* grön stol
*En svart/grön agilityväst
*Grönt linne
Och så letar jag efter ett par tävlingsbyxor. Vet inte riktigt vad jag vill ha. På sommaren blir det nog ett par svarta shorts och när det är kallare ute så blir det nog svart/gröna tighta springbyxor. Får se vad jag hittar. Men matchat ska det iaf vara!
Letar även efter ett tält. Jag och Tina ska dela är det tänkt och jag är petig med färg. Svart lär det bli, det matchar med allt.
 
När bloggappen är fixat sig så kan jag ta bilder på allt och visa er.
 
Längtar till nästa hund, då får jag köpa ännu mera saker och matcha ännu mer ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: