Agility- En livsstil

Living the dream

Säsongen drar igång

Kategori: Allmänt

På lördag! Då snackar jag självklart om tävlingssäsongen!

Åker till Katrineholm för att starta en rallylydnad och direkt där ifrån sticker vi till Nässjö och sover till söndag. Då är de agility 4 klasser på min gamla klubb. Där gick jag nybörjarkurs med Keenay! Hon som trodde så mycket på Keenay ska vara där. Undra om hon kommer att känna igen oss.

På söndag kväll drar vi hem och på måndagen sover vi hela dagen! Tisdagen är de upp tidigt och åka till Visby. Vi sover där och tävlar i agility, 4 klasser på onsdagen. Sover till torsdagen och badar hela dagen och åker hem på typ natten.
Vila hela fredagen och tävla agility på hemmaklubben på lördagen. På söndagen är de agility i Nynäshamn som gäller.
Måndagen drar kursen igång för mej och Keenay i agility för Jörgen.
Onsdagen är de 3 deltävlingen i sörmlandscupen.
Lördagen startar Tina Keenay i rallylydnad och på söndagen är han min medhjälpare då de är sista kurstillfället på instruktörskursen!!

Fullt upp va de ja!! Måste ha en till hund, Keenay pallar inte mitt tempo:P

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Du kommer att knäcka din unghund om du fortsätter i detta tempo.
    Var rädd om din blivande stjärna istället.

    Svar: Han har inte ragerat än så länge och självklart startar jag han inte om han inte känns bra.
    Marielle

    2013-08-02 | 08:29:39

Kommentera inlägget här: