Agility- En livsstil

Living the dream

Åh vad bra de gick på träningen!

Kategori:

Efter en helvetesdag på jobbet så kom jag hem till mina underbara! De finns inget bättre att komma hem till än ett gäng glada hundar.
Sen skyndade jag och Tina iväg till torsdagsträning. Keenay va jätteduktig idag! Han va riktigt glad och arbetsvillig. Gick jättebra fot och han tyckte de va jätteroligt att göra olika trick medan vi väntade och så. Inkallningen funkade super och platsliggningen i 2 min satt som en smäck! Han låg helt stilla hela tiden. Är jättenöjd! Just de inte ens när 2 hundar halvt började slåss så brydde han sig. Han fortsatte med sin övning och va lugn och fin. Mellan övningarna så ville han och nelli leka hela tiden haha så han va inte den enda glada vovven idag:)
Han lekte satan med mamma igårkväll och idag. Han älskar att ha dragkamp. Han är så söt för om ma. Släpper eller tappar så går han fram till en och väntar tills man tar den igen. Min söta!
Nu ska vi snart sova. Alla 4 hundar fick nyss lite leverpastej och de blev riktigt glada:)

Just de! På vägen hem från träningen så fixade vi stallet oxå, mocka, fylla på hö och ge vatten. Keenay tyckte för en gångs skull att de va kul i stallet:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: