Agility- En livsstil

Living the dream

Kurs

Kategori:

Fick ett mail idag om specialkurs för Veronica Bache! Självklart vill jag träna för henne så jag anmälde mej och de va först till kvarn och jag anmälde mej direkt så jag tror jag kommer med i båda som jag vill.
Anmälde till 3 timmars träning den 22/4 och sen 4 timmars träning den 29/4. Hoppas verkligen jag får vara med! Tråkigt bara att de är så lång tid kvar... Menmen förhoppningsvis så kommer alla kurser ut snart och jag vill ju som sagt innan gå tävlingsagility och rallylydnad.
Hoppas jag kommer med på alla jag vill:)


Idag så har jag bara gått en promenad med hundarna. Kharma tyckte de va så kallt så hon hoppade mest runt på 3 ben och såg olycklig ut.. Keenay hade iaf kul.
När jag säger att vi har gått på en promenad så ingår vardagslydnad i de för mej. Saker som att gå lite fot, inkallning, stanna och sånt så en promenad är alltid träning för mej:)

Bilden är från en torsdagsträning för bigitta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: