Agility- En livsstil

Living the dream

Lördag

Kategori:

Idag gick jag upp vid 8.30 gjorde mej klar och sen gick jag och mamma ut med våra hundar. Lämnade dom hemma och åkte sen till fjärilshuset med Sam Mary och barnen. När vi kom hem typ 13.30 så gick jag ner till ladugården till Tina och mina hundar för hon passade de när jag va borta. Så snäll!
Vi följde med Tina runt i kanske 30 min i lagårn och kharma tycker de e kul men Keenay e ganska rädd. Fast de har blivit mkt bättre!
Vid 15 så hade vi dragträning med nelli och sen satte vi upp en pinne på 2 snöhögar och gjorde lite agilityövningar. Keenay tyckte de va askul och skällde endel? What? De brukar han inte göra. Hoppas han slutar när vi kommer igång på riktigt igen.
Både han och nelli va jätteduktiga och gjorde precis som de skulle. Fast man kanske ska säga att jag och Tina va duktiga eftersom de bara gör som vi säger?
Sen gick vi in och de lekte..som vanligt. De får visst aldrig nog :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: