Agility- En livsstil

Living the dream

Ny hund

Kategori:

Jag är ju så sugen på en till hund. Jag kollar blocket varje dag, fast de har jag alltid gjort. Såg en bc för några dagar sen. 4 månader hane, skitfin! Kan inte glömma honom! Om huset inte hade brunnit så vet jag att jag hade köpt honom.. Fast jag vet ju att jag inte ska för jag vet att jag kommer att ha fullt upp med Keenay när agilitysäsongen kommer igång igen. Jag ska även gå en rallylydnadskurs med honom. Tävlingskurs i agility är ju självklart. Så 2 kurser i vår. Shit vad jag längtar!
Skulle så gärna vilja ha en träningshund! En som jag träffar 1-3ggr i veckan och tränar med, går kurser och sen tävlar. De skulle vara underbart!
Menmen man kan inte alltid få som man vill.
Men kan inte glömma den där bc hanen..

Men jag har ju redan intalat mej sj att nästa hund ska bli en mellanpinscher.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: