Agility- En livsstil

Living the dream

Sjuk

Kategori:

Har varit sjuk sen i typ söndags! Skittråkigt för både mej och hundarna. De märks på Keenay när han inte får göra nått speciellt på några dagar. Kharma bryr sig inte.
Imorgon så åker jag på terapisamtal igen. Det är skönt att prata även om det är jobbigt.

Nu tänker jag nog börja blogga regelbundet igen. Iaf så vill jag det just nu, om de håller i sig får vi se.
Snart börjar agilitysäsongen igen och som jag längtar! Tror jag längtar mer än hunden, om de nu är möjligt!
De jg skulle säga om agilitysäsongen så är det det jg vill blogga om. Min och Keenays väg framåt. Det ska bli spännande att se hur långt vi kan gå tillsammans. Han är min första hund jag tränar seriös agility med. Tränar för tävling.
Har bara hoppat hästhinder med hundar förut. Det började med Lukaz. Grannens hund sen skaffade de en till hund, Zindy. Sen fick jag Andie men de va inte seriöst för de va hästarna jag ville hålla på med då.
Men nu så står jag här med en alldeles egen hund som passar som handen i handsken för agility!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: