Agility- En livsstil

Living the dream

Update!

Kategori:

I måndags så gjorde vi lite sök inomhus på kvällen. Den här gången så såg man verkligen att Keenay fattade vad de gick ut på. Han sökte aktivt med nosen! De är så roligt när man ser aha upplevelsen på hunden!:)

Igår så gjorde vi personsök. En höll i hundarna och den andra gömde sig. Både nelli och Keenay är så duktiga! Keenay blir riktigt taggad så de är skoj!

Idag jobbade jag och fixade stallet åt Tina och handlade på vägen hem. Så mamma har passat mina fina idag.
Imorgon börjar jag och Katja jobbet 7.20. Trååk! När vi kommer hem så blir de hundträning! Ska träna nått han tycker är riktigt kul tänkte jag... Men vad? Hmm...

På fredag e jag ledig så då blir de oxå hundträning. Får se vad vi hittar på, Tina är nämligen oxå ledig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: