Agility- En livsstil

Living the dream

Helt galet

Kategori: Allmänt

Har en data p[ engelska s[ g[r inte att skriva endel bokst'ver.
 
Han har gjort det igen. I gar pa sormlandscupen sa va han fantastisk!
 
De va bara 3 largehundar och vi borjade med hopploppet. Loppen gar i klass 2. Han va grym, jag lamnade honom lite for snabbt i slalomen sa han skippade sista, vi gjorde om och ratt och resten satt. 5 fel och vi vann klassen! Han fick en leksak som pris vilket han uppskattar!
 
Sen var det dax for agilityklassen och han va valdigt lyhord i denna klass. Vilket var bra for precis innan vi skulle in sa blev jag valdigt, valdigt nervos, sa jag glomde i princip allt jag lart mej! hahah! Men vi tog oss, trots det, runt felfritt och vann den klassen med! Priset blev ett halsband, gront saklart.
 
Helt galet att just jag har denna superhunden!!
Denna dagen var det aven 6 manader sedan cinderella andorra dog i branden. Saknar henne varje dag, mer an folk tror. Man g[r inte vidare sa snabbt efter en handelse som den. Endel manniskor forstar inte det.
 
Cinderella Andorra
Du e den finaste jag vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: