Agility- En livsstil

Living the dream

Mycket

Kategori: Allmänt

Längesen jag skrev, som vanligt..
Har startat KM som gick jättebra! Men pga ett misstag från mej i båda klasserna så blev vi diskade. Med Jörgen till hjälp så vet jag iaf vad jag ska träna på nu.
I onsdags va de del 2 på Sörmlandscupen! De gick inte alls bra. 10 fel i agilityloppet och disk i hopploppet. Men vi vann agilityloppet och de va ett riktigt bra pris! Nämligen en massage för hund värt 650kr! De ska kharma få:)

I fredags tog jag hundarna och åkte till Tina för midsommarfirande. De blev en riktigt rolig kväll med trevliga människor!
Igår och idag har jag inte gjort ett skit förutom promenader mer hundarna.
Kastade boll med Keenay både igårkväll och idag. Han har taskig kondis! Längtar tills vi har flyttat så jag kan köpa en cykel och cykla med han igen!

Igår började kharma att löpa. Suck, nackdelen med tik!

Kollar blocket efter hundar för att de är kul och shit vilken söt hund jag hittade idag! Tur att de va en tik!
Längtar till den dagen de är min tur<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: