Agility- En livsstil

Living the dream

Årets första agilityträning

Kategori:

Gick till hundparken med alla 3 hundarna. Mina va duktiga, men rigo tjafsade lite först med en grandis och sen med en blandis. Men tillslut så slutade han att muppa iaf.
Sen åkte jag och hämtade upp Tina och vi åkte på agilityträning! Årets första riktiga. De gick rätt bra i snön. Keenay är superduktig på slalomen! Riktigt kul.

När de kändes bra för båda så åkte vi till stallet där Tina hade sin förra häst och så städade vi ur boxen. Skrubba skrubba! Men fint blev de.
Skönt att de är klart. Även om de inte va min häst eller mitt ansvar så är de skönt.

Kollade lite tävlingar och de finns många vi kan åka på! Tror dock att jag kommer att åka på fler än Tina. Jag är lite mer tävlingsmänniska antar jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: