Agility- En livsstil

Living the dream

Utställning

Kategori:

Idag va de utställning för lilla Nelli. Det var en väldigt hård domare men hon blev iaf godkänd! Det var jättemånga som kom fram och sa att hon är det sötaste dom sett! Roligt. Efter hennes klass kollade vi på lite saker. Tina köpte en jättefin jacka och så köpte vi lite hundgodis var.
När jag kom hem sen så möttes jag av 2 tokglada sötsaker som min syster har passat.
Jag tränade lite trickträning och rallylydnad med Keenay och Kharma fick göra lite tricks. Efter en runda så sitter vi nu när och glor på meningslösa tvprogram och väntar på att klockan ska bli lite mer så vi kan sova. Ska träna vid hundparken imorgon med Keenay inför rallylydnadskursen tänkte jag.

När jag är på agilitytävling så skriker mitt hjärta efter en till Keenay. En bordercollie med samma temperament. Men när jag följer med på utställning så skriker hjärtat efter en hund som jag kan ställa ut! En aussie skulle då vara perfekt för mej.
Så drygt att vänta på en bostad innan jag kan skaffa en. Så drygt! Hade inte mitt hem brunnit ner så hade jag haft en nu...
Menmen kanske någon mening med det...

Aja bilder på Tinas Nelli:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: