Agility- En livsstil

Living the dream

Brist på tid?

Kategori:

Inte haft tid eller lust att skriva men här kommer en liten update iaf!
Sen Märsta-Sigtuna tävlingen så har vi startat 4 gånger till.

Stockholm södra bk:
Gick superbra!! Helt galet men vi blev nollade och fick pinne i båda klasserna!

Haninge bk:
Nollade 2 lopp och fick pinne i agilityloppet.

Södertälje bl:
Rallylydnadsträningstävling.
Jag tyckte att han va för okoncentrerad så va lite missnöjd men med våra 88 poäng så kom vi 3:a! Trodde jag aldrig. Men måste träna mer på gräs för de va intressant tyckte han.

Lindesbergs bk:
Trött hund. Mycket trött hund.
15 fel.
Diskad
5 fel och 3:a
Diskad

Efter Lindesberg så fick han en vila på 1 vecka. Igår va de agilityträning och de gick superbra! Slalomen måste vi träna om på för han har börjat att gå ur och så ser han trött ut i huvudet när han gör den.

Men nu till något roligt! Han ville valla kalvar i lördags!!!! Bokade en privatekonom på får nu på onsdag och se om han verkligen vill. De är min dröm att han vill!

Sen kollade mamma och jag på hus som visade sig vara iaf mitt drömhus! Men han har fått över 150 mail. Fast de är bara speciella som får kolla och vi fick kolla så de känns bra iaf. Hoppas så innerligt att vi får de!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: