Agility- En livsstil

Living the dream

Hänt mycket igen

Kategori:

Nu har de gått ett tag sen sist. Vi har hunnit med mycket!
I fredags åkte jag till Tina för att spendera helgen och måndagen där.
På lördagen åkte vi till stan för att shoppa lite och jag hittade lite småsaker som jag behöver som typ linnen och underkläder.
Vi åkte förbi djuraffärer och blev kära i 2 kaniner som fick följa med oss hem! Tinas heter Nicki och min heter Glänsa. De är ett syskonpar på 7 veckor, igår blev de 8 veckor! Skitsöta!!

Direkt från stan åkte vi till klubben såklart och tränade agility med Kicki. Har inte så mycket att säga om de. De gick bra.
På kvällen åkte vi på bio med Linnéa och Elin. Såg Oz- the great and powerful. Så bra film!!

På söndagen åkte vi till våran gamla hemort Pershagen för en långpromenad med hundarna. De va kul att gå i gamla marker! Kharma njöt och Keenay hade askul och tog årets andra dopp.

Sen åkte vi till klubben och på vägen dit hämtade vi upp Sandra, Tinas syster. Hennes chihuahua som skrämde slag på Keenay! Hahaha!
De gick bra på den träningen oxå. Kicki vad där och vi filmade någon runda, sen tog minnet slut.

Sen åkte vi hem och åt tacos och sov typ.

Å måndagen så åkte jag till jobbet på morgonen och Tina tog hand om mina hjärtan under dagen.
När jag kom hem så chillade vi några timmar och sen va de dax för agilitykurs!
Keenay tyckte nog att de va för varmt eller något. Han va iaf inte på träningshumör. Sen och loj. Bättre på slutet iaf. Vi tränade slalom och kontaktfält.
Inte riktigt nöjd med träningen men men. Jag ville träna men inte hunden, de är då jag ska ha en till!!

Efter kursen åkte jag hem efter en awesome långhelg hos Tina och Nelli!
Hade riktigt roligt!:D Och även hundarna hade awesome:)

Lite bilder från senaste tiden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: