Agility- En livsstil

Living the dream

Oförståeligt!

Kategori: Allmänt

Det är helt sjukt och jag har inte förstått det än själv!

Kistamässan fredag agility:
Första klassen så rev vi ett hinder och jag visste att han skulle behöva känna på underlaget då det är väldigt halt. Men han hade tredje bästa tiden i klassen!!

Andra klassen så rev han 2 hinder och åter igen pga underlaget så jag blev nöjd ändå!

Första lagklassen så hade han en uppfattning om underlaget så då va vi felfria! Men tyvärr så blev de lite fel för de andra, men tror vi kom 5a!

Andra lagklassen vet jag inte vad han gjorde men han sprang förbi ett hinder och nått till fel så 10 fel där. 

Sjukt nöjd med dagen!!

Lördag:
Första klassen nollade han och vi kom 3.a med pinne!! Så nu har vi 2 pinnar i agilityklassen!

Andra loppet nollade vi och vann med nästan 1 sekund! Så en agilitypinne till och vi har då 3 agilitypinnar nu!! Helt sjukt!!!

Första laglloppet:
Vi rev ett hinder men är nöjd ändå! Tror laget blev diskat.

Andra laglloppet:
Disk pga mej. Men kändes ändå bra.

Söndag rallylydnad:
Var skitnervös då det va med 2 skyltar som är nya för i år så har inte tränat på dom! Men när de väl blev våran tur så skötte han sig galant!! Har aldrig känts så bra på rallyn!
På prisutdelningen kom vi delad 2.a med 97/100 poäng!! 

Kan verkligen inte fatta att just jag har denne fantastiska hund!!:D








Kommentarer


Kommentera inlägget här: