Agility- En livsstil

Living the dream

One question

Kategori: Allmänt

And I could talk for hours!

Fick precis nya bilder på Haley! Hon är så sjukt vacker så jag nästan svimmar. Kan inte förstå att hon är min. I veckan så fick jag godkännandet på papper att jag får flyga hem henne. Idag bokade jag biljetter och på måndag ska jag ringa och boka hennes flygbiljett. Det är nu det händer! Helt sjukt! Det jag har väntat på i 1 år händer nu!!






Keenay då. Igår va det agilityträning och vi satte upp samma övning som på Heiditräningen. Det gick sjukt bra och jag är riktigt nöjd med honom. Jag körde även lite med Erikas Japp och Sofias Idun. Även det gick bra!

Imorgon är det tävling! Då får jag träffa Keenays morbror, mamma och bror igen:)
Alltid lika kul att träffa dom och Erica, Keenays uppfödare.

Kharma min älsklingstant bara skruttar omkring. Hon mår för tillfället bra:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: