Agility- En livsstil

Living the dream

Jönköpingstävling!

Kategori: Allmänt

Gick upp 03.35 och fixade lite för att åka på tävling kl 4 i Jönköping. Härligt!
Första starten gick sådär. Han smög i starten som jag inte såg och rev då första hindret och då kom jag av mej. Men jag klarade ändå en svår sväng i mitten på banan där det var krångligast och då blev jag så glad att jag glömde vart jag skulle! Haha så disk.
Sen hopplopp och vi nollade och kom på 13 plats. Hade vi varit 1 sekund snabbare så hade vi fått pinne.
Sista agilityloppet så var vi väldigt duktiga om jag får säga det själv! Vi nollade!
Sista hopploppet så var han för trött och jag var lite sen på en grej så han tog en tunnel för mycket. Men är riktigt nöjd med det loppet ändå för jag lämnade honom väldigt snabbt på allt så vi hade nog fått en bättre tid än vad vi brukar.

På prisutdelningen fick jag en chock! Vi kom 4!! När jag hämtade rosetten så fick vi även cert!! Helt otroligt:D Vårat första cert:)

Otroliga hund<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: