Agility- En livsstil

Living the dream

Dag två

Kategori: Allmänt

Det är ganska tråkigt att bara vara hemma. Tur att jag har två fina flickor som håller mig sällskap! 
(null)

(null)

Jag har precis ätit frukost eller vet inte om man kan kalla en tesked nutella och lite nötter för frukost men det är det enda som går ner 😂
Jag har ganska ont på morgonen men min sambo ger mig tabletter innan han sticker till jobbet vid 6:45. Då är det lättare att gå upp nån timme senare. Det är svårt att klä på mig! Igår fick jag hjälp av Rickard men idag gjorde jag det själv. Svårt, men det gick ✌🏻

Det sträcker över brösten hela tiden men det gör inte direkt ont. Det som gör ont är när man ska göra något tex ta ut mjölken från kylen. Då sticker det till i brösten men inget jag inte kan hantera. Jag äter ju iof morfin också.
Jag skulle så vilja kunna borta håret dock! Men får nog vänta några dagar till. Jag målade naglarna igår iaf men mycket mer än så kan jag inte just nu.
(null)


Jag längtar verkligen tills det har gått iaf två månader! Då kommer allt vara som vanligt igen. 
Men först vill jag att det ska ha gått några dagar, då får jag gå lugna promenader. Tänkte gå en kort runda på söndag. Får givetvis inte hålla hundarna i koppel då så det är tur att min sambo finns ❤️

Nu kollar jag på greys anatomy. Har inte kollar på det på flera år så har missat massor så äntligen kan jag kolla ikapp!!

Morfinad och glaaad 😄❤️
(null)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: