Agility- En livsstil

Living the dream

Dream Team

Kategori: Allmänt

Nu mera är Keenay en dream teamare!

Erica, Keenays uppfödare, och jag pratade för längesen om att det skulle vara kul att ha släktingarna, och Zack, i samma lag. Men inget mer med det, jag var ju i ett lag, ett riktigt bra lag, redan.

Men sen så ville en från vårat lag sluta och vi blev endast 3 st. Då blev en hund skadad och framtiden var lite oviss. Men vi hade ändå frågan ute då en annan kanske ville vara med och förhoppningen om att zigge skulle bli frisk. 

När jag var i frövi så fick jag en seriös förfrågan om att gå med i deras lag eftersom att Keenays mamma har blivit skadad och ska inte tävla mer. 
Då frågade jag de andra om laget blir av men det blev det inte så få hoppade jag in med Dream Team!
Riktigt roligt och ser fram emot våran första tävling tillsammans:)

Laget består av Keenay och hans bror Lexus och deras morbror Mulle och sen Zack. Tror det kommer bli riktigt bra:)

Lex, Troja och Keenay
Troja och Keenay

Keenay

Kommentarer


Kommentera inlägget här: