Agility- En livsstil

Living the dream

Klass 3!

Kategori: Allmänt

Den 7/6 startar vi våran allra första klass 3 tävling! Ska bli riktigt spännande eftersom oavsett hur många fel du har så kan du få en pinne om du är bland de 10 bästa procenten.
När jag började med agility så tyckte jag att endel klass 1 banor såg svåra ut. Tänk då vad jag tyckte om klass 3! 

På måndag är det sista dagen för Veronica Bache. Tråkigt nog.
På onsdag är det första delen på sörmlandscupen. På torsdag håller jag kurs. På fredag är det smillas kurs. Lördag hämtar jag och Tina hennes valp, Vimza!

Verkligen en händelserik vecka:D Det gillas, iaf när det är om agility.

Haley då? Hon växer! Hon har slutat att bitas så förjäkligt och är mycket lugnare. Iaf om man jämför med förr.
Hon leker som en dåre ibland asså! Kutar satan!
Hon kan i princip sitt nu och får mer och mer ögonkontakt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: