Agility- En livsstil

Living the dream

En vecka och två dagar..

Kategori: Allmänt

.. har det gått idag. Så skönt att det går framåt och det blir bättre för varje dag nu. Idag gjorde det inte så ont på morgonen. Jag kunde prova en tröja som Rickard köpte till mig förra året. Den satt jättefint! 😄😍

Igår var jag grym enligt mej själv! Jag körde in till Södertälje centrum för att lämna Rickard på jobb och sen åkte jag vidare till ryds bilglas för att lämna bilen.
Sen gick jag och hundarna till centrum och tog bussen hem. Jag hittade helt själv ✌🏻
Var hemma några till och diskade och kollade greys. Sen åkte jag med bussen in till Tälje igen vid 14.30 för att möta Rickard men han slutade lite senare idag så jag gick själv till ryds och hämtade bilen. 
Så nu har vi en Volvo V70 😄

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)


(null)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: