Agility- En livsstil

Living the dream

Sörmlandscupen del 3

Kategori: Allmänt

Igår var det sörmlandscupen, den här gången i hölö. Vi började med hoppklassen och Smilla var först ut. Hon vad galen! Märktes tydligt att hon inte har gjort något på 2 veckor. Jag vet inte hur många fel vi fick men minst 15 iaf.
Sen var det Keenays tur och han körde ett riktigt bra och snabbt lopp! 0 fel.

Sen var jag domare för medium och small! Det var roligt:)

Sen var det dax för agilityklass. Samma startordning så Smilla först ut. Hon var fortfarande galen! Men hon gjorde 11 pinnars slalom helt själv!!! Missade dock sista porten därav 11 och inte 12 pinnars..
Då orkade jag inte göra om för hon var inte med i huvudet så ingen idé. Så disk.
Keenay gjorde ett till bra lopp, men är inte nöjd för han hoppade kontaktfältet på a-hindret som va näst sista hindret. 5 fel.

Sen fick jag va domare igen:) Lika kul igen!

Prisutdelning!
Keenay vann båda klasserna. I hoppklassen så hade han 19.18 s!! 2an hade 19.56. 3an hade nått på 40 tror jag.
Smilla kom 3.a i hoppklassen! Duktig tjej.

Nu är det bara 2 deltävlingar kvar och nästa är i Strängnäs den 13/8 och den sista är i nykvarn den 17/9.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: