Agility- En livsstil

Living the dream

En vecka!

Kategori: Allmänt

Idag har det gått en vecka sedan operationen. Igår tvättade jag håret för första gången på 7 dagar. Det var riktigt skönt! Tack min älskade man för att du hjälper mig!  Utan dig hade jag inte kunnat göra något.

Jag var å hämtade Russin på dagis igår. Det var roligt att träffa alla dagishundar igen och min personal! 
Jag fick en chokladask och ett kort av Vilma och Emma, två av mina praktikanter. De är så gulliga!❤️

Jag åkte till klubben och körde lite agility. Jag Stig typ still och hundarna fick springa lite agility, en och en såklart. Russin var först ut och hon va superduktig! Stannade alla gånger på kontaktfältet på balansen. Sökte hinder och lyssnade super!

Sen var det Haleys tur. Hon va helt sjuk! Klockren och så rolig att köra med. Hon anstränger sig så sjukt mycket och försöker alltid att göra rätt. 

Sen var det Tipsys tur. Hon stannade på balansen alla gånger!! Första gången hon gör det. Hon var superduktig, även när hon inte förstår riktigt så försöker hon tills hon lyckas.

Sen åkte jag hem och tog det lugnt. Vilade och kolla greys anatomy. 
När vi skulle sova så gjorde det så sjukt ont så jag kunde inte ens hålla tillbaka tårarna! Ska bli skönt med återbesök idag och se vad de säger. 

Längtar tills det gått en månad ungefär så det har fått läka endel!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: