Agility- En livsstil

Living the dream

En våg av

Kategori: Allmänt

Osäkerhet... Varför blir det så? 
Tävling i helgen och osäkerheten kommer krypandes. Hör vi verkligen hemma där? Blir det för svårt?
Jag kollar startlistan och ser den ena border collien efter den andra. Den ena snabbare än den andra. Inser snabbt att vi inte har en chans.. Men sen tänker jag igen. Keenay är ju en border collie. En snabb sådan! Varför skulle inte han ha en chans tänker ni då. Det räcker ju inte att han är snabb. Han måste ha snäva svängar med och det är ju jag som ska visa honom hur banan går. Kan jag verkligen det? Hör jag hemma på den nivån? Tydligen.

Han är så sjukt bra för mej, Keenay. Han lyfter mitt självförtroende varje gång vi går av banan, nolla som disk. Problemet är att det sjunker rätt fort med. Tyvärr. Varför vet jag inte för om jag får säga det själv så är vi grymma:)





Ja han är ju bevisligen bäst<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: