Agility- En livsstil

Living the dream

I <3 hundtillbehör!

Kategori:

Jag kan sitta och googla på hundtillbehör i timmar för att hitta just den saken jag vill ha. Samtidigt som jag älskar tillbehör så är jag väldigt kräsen. Och har jag bestämt en sak så är de så.

Nu har jag ju valt grönt/svart/silver som färger till Keenay och då måste verkligen allt ha de färgerna! Bur, filtar, koppel, halsband ja till och med bajspåsarna ska vara gröna.
Sån är jag.

Jag verkligen älskar att beställa hem fina saker. Men jag älskar också att använda sakerna. Innan huset brann ner med alla mina hundsaker så skulle jag kunna ha ett nytt halsband varje dag i jag vet inte hur många dagar!

Och selar har jag verkligen fått dille på! Just nu älskar jag en sele från trixie. Den finns i precis de färgerna jag använder och shit vilken passform den har. Skulle kunna köpa hur många som helst.

Koppel är något många ser som bara ett koppel. Men när jag köper koppel så kan jag verkligen inte köpa ett i nylon eller liknande, för att inte tala om flexikoppel! Läder ska de vara och då snackar vi finläder. Mjukt och följsamt som håller i en evighet.

Nu har jag ju en bordercollie som inte är så kul att köpa halsband till för dom syns ju ändå inte för hans päls. Nu har jag ju Kharma som tur är!:) Hon får vara min halsbandsmodell. Hon är ju så vacker.

I nästa hem så ska jag ha en grön bädd. Jag har hittat den perfekta som finns på arken zoo.

Som ni märker så kan jag snacka tillbehör i oändlighet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: